Säännöt
Täällä siis säännöt joilla pelaan the sims kolmosen Legacya.
Säännöt ovat samat kuin Kakkosessakin mutta tässä lisärajoitukset. (Koska sims 3 pitää sisällään paljon uusia toimintoja)
Kuten sims 2:senkin säännöissä ensiksi luodaan sim. Sim saa olla nainen tai mies, mutta sen pitää olla nuori aikuinen tai aikuinen. Simillä saa olla päällän ladattuja vaatteita, hiuksia, meikkejä tai mitä kaikkea nyt voikaan ladata netistä. Simin luonteen ja mieltymykset saat päättä itse. Elämäntavoitetta et kuitenkaa saa päättää itse, sinun pitää arpoa toive. Toiveita on viisi.(huom, elä sekoita näitä luonteenpiirteisiin. Elämäntoive on se joka tulee valittavaksi vasta kun olet saanut laitettua kaikki luonteenpiirteet. Elämäntoiveet liittyvät jotenkin simin luonteeseen. Esim jos laitat simistäsi viherpeukalon, yksi valittavista elämäntoiveista voi ihan hyvin olla "täydellinen puutarha") Ylärivillä ensimmäinen on yksi ja sen seuraava kaksi ja niin ed. Jos saat kuutosen, saat päättää itse!
Muuta valmis simisi jollekkin Tyhjälle tontille, tässä tapauksessa saat päättä ihan itse mille. Tämän jälkeen sim voi muuttaa toiselle tontille tai taloon. Näin aluksi kumminkin pitää asua tyhjällä tontilla. Sim saa mennä kaupungilla ihan rauhassa ja tehdä mitä ikinä haluaakaan.
Koodit eivät ole sallittuja, paitsi moveobjects ainoastaan siinä tapauksessa jos sen avulla voi poistaa jonkun bugin. Hackit eivät ole sallittuja, ainoastaan ne jotka eivät mitenkään helpota pelaamista. (Esim raskausvaatehack, jonka avulla sim voi pitää arkivaatteitaan myös raskaana ollessaan.)
Tässä minun keksimissäni säännöissä EI saa ottaa ikääntymistä pois similtä, vaikka kolmosessa siihen ei koodia tarvitakkaan.
En ole ikinä koittanut mitä tapahtuu kolmosessa kun lapsi kasvaa teiniksi. Onko lapsella alusta asti elämäntoive, vai miten? Onko se sama kun sims 2:sessa että tulee se palkki ja saa valita. Tiedän vain että luonteenpiirteet tulevat heti lapsen synnyttyä, ja se perii vanhemmiltaan yden tai pari piirettä. Jos tulee se palkki että saa itse valita, arpokaa taas nopalla. Jos se tulee itsestään, niin ei siinä sitten mitään.
Sim saa mennä naimisiin ja tehdä lapsia kenen tahansa simin kanssa kaupungissa, paitsi ei sellaisen, joka on omatekemäsi sim! Et myös saa mennä sellaisen simin kanssa naimisiin jolla olet jo ennestään pelannut, vaikka sim olisikin valmis sim. Ainoa poikkeus on, jos olet 100% varma että et ole käyttänyt koodeja pelatessasi tällä simillä.
Simisi saa synnyttää sairaalassa tai kotona. Hän saa ostaa jonkun tontin itselleen kokonaan ja nimetä sen uudelleen. Minä en laske pisteitä, joten siksi en jaksa edes alkaa väkertää niitä tänne.´
Tarkoituksena siis on päästä kymmenenteen sukupolveen ILMAN koodeja. Jos pääset kymmenenteen sukupolveen koodin avulla, et ole läpäissyt tehtävää. Läpäiset tehtävän vain jos pääset 10:teen sukupolveen ILMAN koodeja, paitsi sitä koodia, mille annettiin erityinen lupa. (ylempänä)
Onnellisuuspisteillä voi ostaa ihan rauhassa tuotteita jotka ovat myynnissä onnellisuuspisteillä.
Olen kuullut simsissä olevan joku kakku, jonka avulla voi päättää simin ikääntymisestä???? Jos sellainen on, näissä legacy säännöissä kakun käyttö sallitaan.
Anteeksi kamalasti sääntöjen epäselvyys, koska en ole hyvä selittelemään asioita.
Jos oli jotakin epäselvää tai säännöistä puuttuu jotakin, kysy ihmeessä minulta! Otan vastaan risuja ja ruusuja, jotta tiedän mikä sivuissani on hyvää ja mitä pitäisi muuttaa. En kumminkaan toivo että kukaan menee sentään yli rajan haukkumisessa. Säännöissä saattaa olla joitakin virheitä, sillä en ole pelannut sims 3:sta vieä paljoakaan.
Jos pelaat näillä minun keksimilläni säännöillä, laitathan blogiisi linkin sivuistani. (jos kirjoitat tarinaa nettiin) Minulle siitä ei tarvitse ilmoittaa, että pelaat säännöilläni, mutta pienen kommentit voisit kumminkin jättää.
Ei tässä muuta! Terkuin ylläpitäjä Sipuli!!
Kommentit